Tuesday, March 16, 2010

hari pertama tulis blog

assalamualaikum...
baik kan aku..hahahha
aku bwu first time buat blog nie
aku na ckp pew ek...
urm..

bgy aku hary nie pling bez
sbab pew aku men bowling mse aku ngh dmam..
hahahah..aku g metro point..aku,nazrul,fadzrul,n babah aku...
meskipon aku kalah....tpy aku x ksh..hahahahaah
aku x byak ckp ary nie.coz tkak aku sakit
huhuhu....ape aku na story lagy.urm..
dgn keadaan aku yg tngh borink kat kdai umi aku nie.
dgn slamber aku pasang lagu haka dance kuat2..haahahah

dlm mse yg sme aku hafal gak la lirik lagu 2..

ringa pakia
uma tiraha
turi whatia
hope whai ake
waewae takahia kia kino

ka mate!ka mate!
ka ora!ka ora
tenei te ta ngata puhuru huru
nana nei i tiki mai

whakawhiti te ra
A upane! ka upane!
A upane! kau upane whiti te ra
HI!!!

nie la lirik dia pelik kan.tpy sumpa bez.huhuhuu
k la sampai d sini sahaja aku na berceloter
bye

No comments:

Post a Comment